Kızlar selamun aleyküm ilk gebeliğim şuan 6.haftam gebeliğini ilk öğrendiğimde düşük tehlikem vardı kanamam vardı acil doktora gittikten sonra iğne progestan folik asit verdi ve 1 hafta tuvalet dışında hiç kalkmayacaksın dedi hafta sonunda kontrole gittik kanamam geçti beyaz akıntım oluştu güzel yerine yerleşmiş bir sıkıntı yok ilaçlarına devam et gelişimi güzel haftaya kalp atışlarını duyarız dedi ama bugün kahverengi akıntı gördüm sizce normal mi?