ravzae yok o dönemle şimdi arasında çok büyük fark var mayıs ayında kürtaj olmuştum gayet ilgili ve bilgiliydi hekimler çok memnundum hemşirelerden de öyle 2022 de doğum yaptım. Meram tıpta idi Ali acar takipliyim aşırı memnundum ama hemşireleri için aynı şeyi söyleyemeyeceğim özellikle yenidoğan hemşireleri için asla şimdi tekrar hamileyim o hemşire tavrını gördüğüm için aşırı tedirgin gidiyorum ben Ali acar+ Nurullah Şengül takipliyim doğumu Ali hoca da yapmak isterim ancak dediğim gibi hastane hemşireleri yenidoğanda aşırı rahatsız edici konuşmaları vardı benim oğlumla ilgilenen hemşire çok iyi idi ama diğerleri maalesef hayal kırıklığı. Belviranlıda da kürtaj olduğum için biliyorum ne kürtaj için uzun süre bekledim ne de hemşirelerden ters bir muamele gördüm sanki özel gibiydi her şey… dediğim gibi şehir hastanesine nazaran Suriyeli yok denecek kadar azdı. Halen de öyle..