ravzae Happysad Konya’da yaşamıyorum ilçesinde yaşıyorum ama bende Selçuk tıp takipliyim perinatoloji bölümüne gidiyorum 😇
sehrengiz_8 Happysad Ali Kemal belviranlıda Nurullah Şengül takipliyim kendisinden çok memnunum. Beyhekimde bahar taş var özel hastane ya da muayene düşünürseniz de Ali acara gidebilirsiniz..
sedanur_bpr0 ravzae Happysad Cihanbeyli ilçesindeyim bende. Hamile değilim😂 Eşimin işinden dolayı burdayız
Happysad sehrengiz_8 Nurullah beyden herkes memnunmuş bende ona sıra almayı düşünüyorum ama cok ileri tarihte veriyor
Yay_kadini Filiz-kkn04 görünce cevap vermek istedim ben Aybike pekine gidiyorum çok memnunum çok güzel ilgileniyor
ravzae Filiz-kkn04 Aybike hanıma gidiyorum ama detaylı hariç öğretim üyeleri bakıyor gökçen bey Yasin bey Ceren hanım hepsi baktı neredeyse hepsinden çok memnunum özellikle Ceren hanım çok başarılı
Filiz-kkn04 Yay_kadini ben medovaya gidiyorum detaylı içim gökçen beye gönderdi doktorum o nasıl iyimi biliyomusunuz
ravzae Filiz-kkn04 Gökçen beyde çok başarılı ücretli bakıyorlar detaylıya 1400₺ Aybike hanım yada gökçen bey hangisine alırsanız o bakıyor
PrensesAnnesi_42 Happysad konyamiza hosgeldin o zaman 😊 ben şehir hastanesine gidiyorum hemen hemen hepsine gittim konyada son 2 aydır şehir hastanesine gidiyorum doğumu orda yapacağım için ozlem ece başaran doktorum gayet iyi biri
Happysad PrensesAnnesi_42 hoşbulduk, randevu nasıl alıyorsunuz şehir hastanesinden ben Mete bey icin talep oluşturdum bi dönüs olmadı beceremedim
Filiz-kkn04 ravzae yarın detaylıya gircem gökçen beye 4 de randevum var 4 den öncede randevu yok 4 demi başlıyo hasta bakmaya biliyomusunuz
Ayse4242 Happysad merhaba bende şehir hastanesine gidiyorum sabahları saat 10 da sürekli mhrs uygulamasından bakarsanız randevu açılıyor ben bu şekilde randevu alabiliyorum 😊
Ayse4242 Doğumu da şehir hastanesinde yapmayı düşünüyorum 34.haftamiza girdik ikinci kızım gelecek sanki ilk gibi heyecanliyim🤗