Happysad mrb bende ilk dogum 15 temmuz yaptım ikinci şimdi carsamba olcak inş sehir hastanesinde Mete hocam ile yapıcam. Normal inş oglusum gelmek istemedi . İlk 15 temmuz yaptım ordada memnun kalmıştım..şimdi evime cok yakın sehir hastanesinde Dr cok iyi ondan sehir hastanesinde olcak inş