Reyhan_krby88 _Hulya7106 amin inşallah 🙏 Evet canim kendi istegimle sezeryan 🤭çunki 3. Gebeligim ve zirvede birakmak istedim icin tup baglamada yapilacak 🙈🤣
_Hulya7106 Raziyenurx yiaa bitmiş kavuşmaya ramak kalmış sezeryan mı olucak doğum acaba sağlıkla kavuşun inşallah
_Hulya7106 Reyhan_krby88 ay maşallah rabbım sağlıcakla yavrunuza kavuştursun sizi inşallah darısı bana olsun ilk gebeliğim korku dolu beklıyorum normal istiyorum bakalım 😂 sen tacını tak çık zirveye bacı 3 tane mis yeter
_Hulya7106 Arzuanne başımıza ne geleceğini bilmiyoruz kurbanlık gibi bekliyoruz ama bi tedırgınlık çöküyor sona doğru 😂
_Hulya7106 Meryem410 bir postta senden gelsin kız adetler yerını bulsun 😂 sağlıkla doğsun kavuşun inşallah bebişe 🤲🏻