_Hulya7106 visnelibrownie ayyyy bitmiş bitmiş 😂 bir doğum hikayesi gelir mi ? 😀 rabbim sağ saglim aldırsın kucağınıza inşallah hepimizin
visnelibrownie _Hulya7106 umarım hepinize umut olacak korkularınızı azaltacak bir doğum hikayesi gelir
_Hulya7106 Canan-_16 zaman öyle hızlı geçiyor ki anlamıyoruz bi bakmışsınız kendınızı bu postta görüyorsunuz bizzat yaşadım bugün burdayım 😂 sağlıkla bir avazda kavuşalım yavrularımıza inşallah
_Hulya7106 Kiwitoveannesi ya aynıymışız sezefyan mı olucak ? 37 dediniz sağlıkla alın kucağınıza inşallah
Kiwitoveannesi _Hulya7106 evet canım ilk dogumumda sezeryandi tansiyonum yükseldiği için almıştı 37 de şimdi yine 37 de olucak tansiyon hapi kullanıyorum ama yinede yüksek o yüzden doktor çok fazla betleymiycek
_Hulya7106 Raziyenurx yiaa bitmiş kavuşmaya ramak kalmış sezeryan mı olucak doğum acaba sağlıkla kavuşun inşallah