_Hulya7106 Meryem410 bir postta senden gelsin kız adetler yerını bulsun 😂 sağlıkla doğsun kavuşun inşallah bebişe 🤲🏻
_Hulya7106 Arzuanne başımıza ne geleceğini bilmiyoruz kurbanlık gibi bekliyoruz ama bi tedırgınlık çöküyor sona doğru 😂
_Hulya7106 Reyhan_krby88 ay maşallah rabbım sağlıcakla yavrunuza kavuştursun sizi inşallah darısı bana olsun ilk gebeliğim korku dolu beklıyorum normal istiyorum bakalım 😂 sen tacını tak çık zirveye bacı 3 tane mis yeter
Kiwitoveannesi _Hulya7106 evet canım ilk dogumumda sezeryandi tansiyonum yükseldiği için almıştı 37 de şimdi yine 37 de olucak tansiyon hapi kullanıyorum ama yinede yüksek o yüzden doktor çok fazla betleymiycek
_Hulya7106 Kiwitoveannesi olsun sağlıkla gelsin tek de yavrular başka bişey istemıyoruz rabbım sağlıkla kavuştursun sağ saglim inşallah kuzum