irmdgn1311 23+4
6 aylık olduk hemen hemen 🐣🤰🏻 68-69 arasında gelip gidiyorum 65 ile hamile kaldım 🤗 göbüş neredeyse hiç yok gibi ama belim çok genişledi 🥲 pantolonlarım, eteklerim artık olmayınca anladım 🫠 bu yüzden eşofman altları ve hamile taytlarıyla, triko elbiselerle kışa devam, Nisan’da doğum ama Nisan dediğime bakmayın Uşak’ta Nisan’da bile kar yağıyor bazen 😅