irmdgn1311 17+3 olduk bugün. Hamile kaldığım kilodan sanırım yarım kilo fazlayım şu an da. Bir hafta önce 1 kilo düşüktüm ama bu hafta biraz kaçırdım🙈 Hipertansiyon hastası olduğum için daha fazla dikkat ediyorum. Ve doktorum çok disiplinli hemen kızıyo korkumdan dikkat ediyorum🙈 Çokta iyi oluyo benim için. Yoksa yemeğe çok düşkünüm çok fazla kilo alırdım. Kilo almamama rağmen bebişim 10 gün önden gidiyo🧿