Ebrosko ya benim de erken doğum riskim yokmuş şuan doktorun demesine göre. Suyu iyiymiş rahim ağzı falan da 29 mu ne ölçtü iyi dedi. Böyle giderse yine iyi bir hafta gerilik çok bir kilo kaybı değil yani önemli olan gelişiminin gerilememesi yada durmaması
Size erken doğum riski mi var dedi doktor?