Kiymetcetinel _momandad hayır erken değil bende başladım yıkamaya ancak ütüleniyor hazırlanıyor çünkü
Parsmommy Delidolu bende yarın 30 oluyorum inşallah 🙏 enfeksiyon dışında pek sıkıntı yok şükür oda ara sıra ağrı yapıyor bebiş iyi olsunda yeter diyorum
Brcu1989 Parsmommy 30.haftayız bugün 1490 gram kilosu için normal ancak boyuna 37 cm olması gerekenden biraz kısa dedi 🥹 bebeğin kendi yapısı olabilir minyon dedi
Cucu_01 Seda_nur4760 ya ben çok üzüldüm ama geröekten doktorum karnıma vurdu onkadar oynasın diye inat oğlum bi çekmedi ellerini sadecw bi yanağını gördüm poğaça yanaklım tombiş tombişti 🥺🥺🤭🤭
Seda_nur4760 Cucu_01 kız vallahı bende sen gıbı ıste karnımı oynatıyorum falan yok doktor dıo bu kader sese dönmediyse Sönmez çok keyifçi maşallah ☺️
Cucu_01 Premsesko kilomuz 1.600 boy 40 cm dedi senin kaç yani ne zaman gittin en son bizimkinin bir yanağı var maşallah ahahhaha
Cucu_01 Seda_nur4760 aşırı keyifçiler hemde ahahah🤣 inşallah doğduklarındq da böyle sakin olurlar ahahahha
Nur7536 Seda_nur4760 hareketleri nasıl canım bu hafta benim çok az kımıldıyor tekme fln yok yani böyle sanki canım yanmasın diye elinden geleni yapıyor gibi bebiş sakin