Nur7536 Seda_nur4760 hareketleri nasıl canım bu hafta benim çok az kımıldıyor tekme fln yok yani böyle sanki canım yanmasın diye elinden geleni yapıyor gibi bebiş sakin
Seda_nur4760 Nur7536 ben dün 3 saat boyunca hareketlerını hissedemedım korktum endişelendim sonra çikolata yedim elim karnımda bekledim hareketlendi☺️☺️ normalmiş aslında uyyolarmıs bıde buyuduklerı için yerlerı daralıyor ya pek rahat hareket edemiyorlarmıs
Brcu1989 Parsmommy 30.haftayız bugün 1490 gram kilosu için normal ancak boyuna 37 cm olması gerekenden biraz kısa dedi 🥹 bebeğin kendi yapısı olabilir minyon dedi
Parsmommy Brcu1989 ya maşallah 😍 ama her bebiş farklı bu her zaman kısa olacağıni göstermiyor bence bide saglikliysa en önemlisi de o zaten🙏 cinsiyeti ne peki 🤗
Brcu1989 Parsmommy benimde kızım olacak inşallah tahminimce aynı zamanlarda doğum yapacağız 🥰 sizin nasıl boy kilo durumu 😊
Parsmommy Brcu1989 yaaa haftamız aynı evet yakın tarihlerde yapacağız 😍benim randevum haftaya cumartesi inşallah şuan bilmiyorum o yüzden yazarım gidince 😍🙏
Mervesrsy Delidolu biz de 29 4 günlüğüz hayırlısıyla inşallah kucağımıza alalım 😇 benim bu aralar karnım çok sertleşiyor sizde de oluyor mu normal mi bu durum acaba hareketleri de var ama sanki geriniyor gibi böyle her yeri sert oluyor karnımın
Delidolu Mervesrsy benimde Öyle Oluyodu 29 haftada gittigimde Doktor bı sıkıntı Görmedi herşey yolunda Dedi
Mervesrsy Delidolu ben de telaşlandım açıkçası aramaya düşünüyordum daha randevuma 2 hafta var en sonda gayet iyiydik ağrılarımı söyledi ama sertleşmeyi söylememişti ben de onu düşünüp duruyorum kaç gündür 🙈
Kiymetcetinel _momandad hayır erken değil bende başladım yıkamaya ancak ütüleniyor hazırlanıyor çünkü
Yenianne7 Cucu_01 Merhaba 1530 kilo olmuş boyu 41 cm dedi haftasıyla uyumlu güzel dedi . Sizinki nasıl ☺️
Cucu_01 Yenianne7 bizimki de 1.600 kilo boy 40 ❤️ maşallah maşallah iyiler sağlıkla gelsinler inşallah
Murphyyy karaguzelirem_ hayır daha belli değil bebeğim 1 hafta önden gidiyordu hep bu doğumu değiştirecek mi ileri haftalarda göreceğiz ☺️
_momandad Elifdddd Bende çok fazla var.Baş ağrısına ek olarak halsizlik ve uyku problemimde çok fazla olmaya başladı,sürekli uyumak istiyorum.Kan değerlerimde normal çıkıyor anlamadım bende normalde ilk aylarda olur benim son haftalarda başladı 😅🤷