Sadece lierac cok yetersiz heleki sin zamanlarda lierac vazelin bebeyagi kantaron kullaniyorum. 5. Ay falan baslamistim. Son aylara dogru gunde 3 kez falan suruyorum. Hepsini ayri ayri ama sabah kalkinca bebe yagi aksam kantaron gece yatarken liarak falan gibi. Ama yaglari gobegi islatip surmek onemli. Her kasinma oldugundada mutlaka yaglanmak lazim kasinma catlama belirtisi cunku