aysengkk en baştan beri kullanmanız da fayda var ozellikle ilk gebelikte karın en ufak gerilmeye bile tepki vermeye başlıyor
Ben şahsen organik bir yağ karışımı kullanıyorum içinde baz olarak kuşburnu yağı var (bu yağı çok çok tavsiye ediyorlar çatlaklar için), zeytin yağı ve hindistan cevizi yağı var ben çok memnun kaldım
Bazen çatlaklara engel olamıyorsunuz karın dar olunca yani bazilarinin yapı meselesinden dolayi fazlasıyla catlayabiliyor o yüzden bazen çatlamasının önüne geçemiyorsunuz haliyle ama besleyerek en aza inmesini ve sonradan daha çabuk toparlanabilmesini sağlayabiliyorsunuz.
Çok çok çatlaklarım oldu doğumdan sonra kırmızı ve mosmor göründuler ama bir kac ay kadar kısa bir süre içinde bembeyaz oldular
Bana göre yağların etkisiyle böyle çabuk düzeldi…