beyhan3678 Bebek yağı kullandım ilk başta leke bıraktı Hindistan cevizi yağı aldım muhteşem kokusu leke de bırakmıyor tavsiye ederim
Sfhgkfmh Colakmelike merhabalar benim de göğüslerim de çok kaşıntı oluyor da acaba santenin hangi kremini kullandınız tam isim yazabilir misiniz ☺️
Bahar_mete aysengkk ben hamileligimin 4. Ayında başladım bio-oil yağ kullanmaya her gece yatarken sürdüm göbeğimde sıfır çatlak ama kalçamın büyüyüp catlayacagini düşünmemiştim oralara sürmedim çok pişmanım 😶
aybkckr aysengkk 3.aydan itibaren kullanılıyormus bende daha başlamadım 11 haftalıgım . Lierac cok oneriyolar bence araştırın
Kardelennn21 aybkckr 🙄yoo sormadım Sormak aklımada gelmedi zaten Muhtemelen genetiktir Benim annemde öyle çatlamış ben kremi düzenli kullanmama rağmen çatladım Bi tanıdığım hiç bişey kullanmamasına rağmen bi tane çatlağı olmadı
Merly11 aysengkk canım biraz etkisi oluyor kremlerin ama genetik %80 ya benim ablamda 1 çatlak olmadı sadece basit bebek yağı kullandı ben krem bebek yağı doğal yağlar kullandım karnım çatlaktan geçilmiyor .
MKU aysengkk doktorum bana fito krem yazdı gayet ucuz ama bebek yağıyla destekle dedi onu kullanıyorum
Tecrubesizaile 700 liraya krem aldım ve 4.aydan itibaren kullandım 32. Haftamdayım ve malesef çatlıyo genetik olabilir dedi doktorum sanırım çok düşünmemek lazım
Miraykader aysengkk bende bir ayımdan beri argan yağı kayısı yahı zeytin yağı kullanıyorum çok şükür şimdi 32 haftadayız henüz bir çatlaklık yok
Madammor aysengkk ilk hamileligimde sadece sağ göğsümde çatlama oldu goguslerime çok surmedigimi farkettim ve catladim. Bebe yağı ve hindistan yağı kullanıyordum sadece son ayıma kadar sıfır çatlaktı ama doğumdan sonra kullanmaya devam etmedim vücut kendini topladikca catladim yani kısacası doğumdan sonra da 2 ay boyunca lütfen sürmeyi ihmal etmeyin🥲
Kaanin-annesi Ben 3. Ayda önlem olarak başladım bebe yağına ama yinede hemencik çatlaklar oluşmaya başladı kalçamda ve göbeğimde. Ne kadar nemlendirilse de cilt çatlamaya müsaitse bi işe yaramıyor bence. Oluşanları geçirmek için birşeyler kullanan var mı?memnun kalan
Yapiciikra aysengkk 9 ay boyunca surmedigim krem vs kalmamıştı ona rağmen baya catlamam oldu sanırım yapıdan yapıya değişiyor
Beyuza Doktorum bana Hindistan cevizi yağının hücreleri kapattığını ve cildin hava almasını engellediğini söyledi. Haftada birden fazla doğal yağ kullanma dedi. Linola isminde bir losyon önerdi, oldukça iyi emiliyor ve kaşıntı falan kalmıyor.
Civciv_annesi aysengkk Açıkçası ben çoğu eczacının önerdiği kremleri aldım bir sürü badem yağı bebe yağı vs kullandım sabah akşam şuan 35 haftadayim bu hafta catladim ne varsa ırsi sanırım
Mjgnfdn aysengkk kesinlikle bebeyağı derim. Duştan çıkınca ıslak halinle karnına sür. Gün içinde karnın kaşınırsa kaşıma yoğun nemlendirici kremler var onlardan kullan. Ama benim iç karnım geniş mesela doktor çatlağın olmaz demişti. Eğer iç karnın darsa ne yaparsan yap oluyo
Gmzde2024 Selensse araştırdım kantoronu içmek zararlı birde hergün sürmek ☺️ başka zararı yok kasları gevşettiği için diyorlar