Bende Güngören e gidiyorum yeni bi doktor gelmiş cok biri ve piyasaya göre çok uygun fiyatlı daha önce de oğlum orda ameliyat oldu çocuk doktoruna da oraya götürdüm bashekimlerini tanıyoruz baya da ilgililer ben gittiğime hiç pişman olmadım doğumu da Allah kısmet ederse orda yapacam