Melegin_annesiii
Ay devlet hastanesinin o kasvetli hemşire ve ebelerini görünce insanın doğurası gelmiyor. Özel doktor takipliyim suyumun geldiğini düşündüm doktoruma bilgi verdim suyun gelmemiştir dedi vajinal akıntı. İçim rahat etsin diye evimin yakınında kadın doğum var acile gittim böyle bir muamele yoktur her gelene bağırıp laf söylüyorlar gelen giden Altan bakıp ellemek istiyor hijyen deseniz sıfır. Direk kaçtım geldim , ağrım olmasaydı direk baş hekimin yanına çıkacaktım sonra dedim boşver bu halle uğraşma. Allah devlete gidenlerin yardımcısı olsun kızlar inşallah her yer böyle değildir