Melegin_annesiii İnşallah yaratmaz diyelim, benim çalıştığım hastanedeki hiçbir doktor kabul etmezdi, hatta birbirlerine haber verip özellikle şu gebeye bakmayı kabul etmiyoruz diye baş hekime dilekçe veriyorlardı. Doktor’un hasta bakmama hakkı olduğu için malesef bir yaptırım da olmuyor. Bir tane hastada bunu yaşadık kordondan şüphelenip yatırdı, gebe telaş etmesin
diye bişey demedi ,kontrol altında tutalım denildi ama kaçmış eşimden eşya alıcam bahanesiyle. Diğer devlet hastanesindeki doktor arkadaşlarına kadar aradılar bakmayın bu gebenin sorumluluğunu almayın diye. Kadını başka şehire sevk ettiler.