Kızlar bugün hafif kasılmalarım var gibi hissettim acilden giriş yaptım Nst çektiler çok şükür birşey çıkmadı bebeğin iyi kasılman yok dedi ama doktor kasılmam var dediğin için sana yatış veriyorum riske atamam dedi yakınınla konuş dedi çıktım eşimle arkama bile bakmadan eve geldim ama birşey olmadığına eminim eğer bir sıkıntı çıksa yatardım tabiki ama imza falan atmadım bir sıkıntı olur mu evde sancı çekmek daha mantıklı sizce napmalıyım 🥺🥺