Ebruyi Çok doğru yapmışsınız, bu gibi durumlarda mutlaka başka bir doktorun görüşü alınmalı. Özellikle yaşam sınırı, kalp atışı gibi durumlar için perinatolojiye mutlaka gitmek gerekir,. Düşüncenizi takdir ediyorum. İnşallah iyi haberler alıp, sağlıcakla kavuşursunuz bebeklerinize ☺