Ebruyi Fer4h benimde normal yolda ama tek kesede yani tek yumurta ikizi dedi barış bey. sizin iki kese tek plesanta nasıl yani çift yumurta ikizi mi dediler tek yumurta mı çok anlamadığım için
Twinsgirl Ebruyi şikayet et, bu sıradan bir şey değil. 1) ikiz bebeği nasıl tek görebiliyor o kadar mı üstün körü baktı? 2) İki tane kalbe rağmen sağlıksız aldır diyor? Bu doktorlar gebelik düşmanı yemin ediyorum. Gerçekten insani değil.
minimix Ebruyi ay şaka gibi yaaa bi arkadaşımın da bebeğini ilk haftalarda kist sanıp almışlar biliyo musunuz o kadar kahroluyordu ki ameliyat sırasında anlamışlar 2 sene herşeyi denedi zar zor yeniden gebe kaldı
Ebruyi minimix bunlara nasıl doktor diyorlar şaka gibi gerçekten artık burada okuduklarım başıma gelenler derken şaşırmıyorum. Böyle doktor olanların meslekleri sonlansın allah nasip ettirmesin