mrym32 Kızlar bende bugün vuruldum iğneyi 3 tane yumurtam var sizce ikiz olma ihtimali var mıdır yani tutsunda tek olsa da olur sağlıklı olsun yeter ama ikiz olursa da yok demem Aslihan-ozkan Elisaaa1 Berel06
Berel06 mrym32 inşallah hayırlı haberler alırsın cnm ama 3üz olma ihtimali bile var yumurtaların kaliteli olması önemli
Aslihan-ozkan Elisaaa1 Belkide ben abartıyorum stresten olucaksada şuan oluşuyor. Stresten saçmalıyorum işte bende daha çok zamanım var
Elisaaa1 Aslihan-ozkan aynen canım biraz sabretsek aslında heriey daha iyi olacakta işte tutamıyoruz kendimizi . Ama moralini bozma iyi düşün iyi olsun