Berel06 Elisaaa1 yapınca beni etiketle olurmu bende çatlatma iğnesinin 10 gününde ovulasyon testimin pik yapmasıyla öğrendim darısı sana
Elisaaa1 Berel06 teşekkür ederim az önce nöbetçi eczaneye gittim almak için aslında yoktu erken gebelik testi aldım yine silik çıktı bulabilirsem yaparım inşallah ❤️
Elisaaa1 Berel06 dün kaset teste silik gördüm birde erken gebelik testi deniyyim dedim ondada bu şekil çıktı
Elisaaa1 Berel06 ya hiç heyecanlanamıyorum iğnenin etkisidir diye bir belirtimde yok bu aralar . Hemşireyim az önce hastaya müdahale ettik kalp masajı yaptım kendimi zorladım ağrım oldu biraz o kadar
Berel06 Elisaaa1 ben 10.gün öğrenmiştim iğnenin etkisi değildir seninde inşallah acilde kan versene hastanedeysen
Elisaaa1 Berel06 ya aslında verebilirim ama başta idrarda takip edeyim dedim konversif gibi ikide bir kan vermiş gibi görünmek istemiyorum 😂
Elisaaa1 Aslihan-ozkan hayırlısı olsun umarım ikimizde bu ay güzel haberi alırız benim ilk 3 gün aşırı kasık ağrım ve şişkinliğim vardı o geçti sizin nasıl geçti
mrym32 Kızlar bende bugün vuruldum iğneyi 3 tane yumurtam var sizce ikiz olma ihtimali var mıdır yani tutsunda tek olsa da olur sağlıklı olsun yeter ama ikiz olursa da yok demem Aslihan-ozkan Elisaaa1 Berel06
Aslihan-ozkan Elisaaa1 Hiç şişkinliğim felan yok normal yumurtlama sancısı benim bugün 5. Günüm hcg ye baktım silik bile değil LH testide az silik bilmiyorum umudum yok ama herşey yinede Allahtan moralim bozuldu çok mu erken yaptım acaba
Aslihan-ozkan Elisaaa1 hafif bel ağrım var bacaklarım ağrıyor stresten mi bilmiyorum kafam çok ama çok karışık 5. Günüm iğnenin etkisi bile 10 günde geçiyor ama bende hiç çıkmadı. 12 ocak test günüm