eylulmihrasmom Elisaaa1 ben iğneden sonra 11.gün öğrendim dayanamadım test yaptım hcg değerim de 10du🤭
Elisaaa1 eylulmihrasmom benim 10. Gün 3.6 yükseleceğini hiç sanmıyorum zaten belirtimde yok bu aydan çok umitliydim 😢
Elisaaa1 mrym32 ya dünde idrar testim silik çıkınca dedim bir kontrol edeyim zaten hastanede çalışıyorum ama erken öğrenmem iyi oldu boşuna beklemem en azından . Daha adetime 10 gün var
Aslihan-ozkan Elisaaa1 stres yapma. Gerçek bilgi adet geçtikten sonrasıdır. Olursan üzülürüz sabrederiz. Sonra yeniden devam çalışmalara :))
emir_01 Elisaaa1 ovulasyonla takip gereklimi catladimi catlamadimi diye klomen vb ve catlama igmesiyle bide bunlari devlet karsiliyormu yoksa ucretlimj
Elisaaa1 emir_01 ben özel hastane takipliyim orda ücretli devlette ücretsiz sadece ilaca ve iğneye para veriyorsun iğneyi 600 liraya almıştım