The_first Yalniz degilsin ilk degilsin tek de degilsin arkadasim merak etme. Bende plansiz hamile kaldim. Arkadasimin zoruyla test yaptim o kadar emindim bi sefer korunmamakla olmayacagindan gerek duymuyordum test yapmaya. 6 haftalikken ogrendim. Ogrendigim ilk gun endiseden agladim inanamadim. Simdi nasil anne olucam diye kaygilandim. Ilk 1 ay esimle birlikte yasadik bu kaygilari planimizdan birkac ay once hamile kalmistim oysa ki ama o an şok endise hepsi bir arada oluyor. Kalp atisi, ultrason goruntuleri derken birden hayatimizi onun uzerine yasamaya basladik. Su an 24 haftayi doldurduk. Her planimiz ona gore yeni ailemize gore. Cok guzel bambaska bir duygu... Doktor kontrolunun arasi uzadi ozledim hormonlardan duygulanip agliyorum bile. Sukrediyorum her gece tam da zamaniymis iyiki bizi secmis diye. Sende alisacaksin merak etme. Kendine ve bebegine zaman tani. Emin ol sizi cook guzel gunler bekliyor. Sukret bu duyguyu yasayabildigine. Endiselerin bile annelige hazir oldugunu ciddiye aldigini gosterir... Farkinda degilsin ama coktandir hazirmissindir belki de 😊 Izmir den sevgiler...