Hsynsedefcbn The_first emin ol çoğu kişi ilk boyle düşünüyor acaba hazir miyim yetebilir miyim doğurabilir miyim vs vs sonra ultrasonda gördükçe kıpırtı hissetdikçe veya bebiş icin alisveri s hazırlık yaptıkça bi heycan heves içine giriyor bende dahil
Gulayse0233 The_first şimdi de zaman geçsin daha da büyüsün istiyorum. Randevü günü gelsin de kilosunu boyunu ögreneyim diyorum . Ben adetim bi gün geçse korunduğum halde korkudan ağlayan biriydim. Ya hamileysen diye . Şimdi ise bebeğim sağlıcakla doğacak mi telaşı var . Hissetmeye başlayınca konuşmaya ona şarkılar söylemeye baslayacaksin 💙❣
Sdy Çok iyi anlıyorum sizi yalnız değilmişim. Ben de hiç istemiyodum beklemiyodum mutlu da değilim en ağır basan duygum endişe. Hamile gibi bile hissetmiyorum kendime dikkat etmiyorum. Umarım zamanla kabullenebilirim ben de
The_first Sdy aynen oyle.. ben de bilgi alayım ne durumdayız diye indirdim. Burada mesajlari da Yen'i farkettim 😒
Meli The_first Aslında benmki planlı gebelikti olmasa niye olmuyor diye oturup ağlardım heralde hamile oldugmu ögrenince pek benimseyemedm şuan karnımda hissediyorum ya gerçekten insanın kanı canı ama gerçekten bu sefer endişe beni bitiriyor ya bakamazsam diye bide ben karnımda konusamıyorum falan eşim gelir konusur ama bazende öyle oluyorki dogsun diye sabırsızlanıyorum
Elizveannesi The_first planladığın zamanda gelmediği için ve henüz çok küçük olduğu için anlayamıyorsun.. Biraz büyüsün, çok farklı bir duygu olduğunu ve sınırsız, karşılıksız sevginin ne olduğunu anlayacaksın 🤗💜 Şimdiden hayırlı uğurlu olsun 🙏
The_first Meli iste yasım da küçük degil ki.. 29oldum.. mizaç meselesi biraz da ona inanmaya basladim...
ipktos The_first bende senin gibiydim 12 haftalıkken doktor ikili test için bebeği döndürmeye çalıştı çok inatlaştı doktorla o arada ayağını elini gösterdi bayağı bir baktı uğraştı hareket ettiğini elini ayağını oynadığını görünce içimi sımsıcak bir duygu kapladı
Bltblt The_first Şu an duygusal olarak bir şeyse hissetmezsin zaten sadece var olduğunu bilirsin ama kalp atışını duyduğunda hareketlerini hissettiğinde çok farklı olacak
ays_dnz Bende öyleydim canım. İlk gebeliğimde hic hissetmiyordum. Kendimi hamile gibi görmüyordum. Hatta bazen erken mi oldu diye pişmanlık bile duyuyordum içten içe. Düşükle sonuçlanınca ilk gebeliğim çok üzüldüm. Şimdi ikinci kez nasip etti Rabbim. Şuan da her şeyine çok heyecanlanıyorum. Hamileliğimin farkındayım ve binlerce kez şükrediyorum. Yanı ilk gebelıkte herkes tecrübesiz. Duygularını anlamıyor bunlar normal. Rabbım saglıkla eline almayı nasip etsın bebişini inşallah. O zaman hissedeceğin duygu tarifsiz olur eminimki ☺️
FatmaAzra_ The_first 30 haftaligim hala ayniyim açıkçası duygusal degilim belki ondan ama diğerlerinin biraz abarttigini düşünüyorum belki ben duygusal degilim bana oyle geliyor olabilir ama kucagima almadan da hissedemem gibi geliyor gayet normal bisey bence görmedik tam olarak o duyguya giremeyebiliriz.