Aski The_first doğunca geliyor o his bana ayyy o kokuları yok mu hayatta duyabileceğin en güzel koku hele burnunu batıra batıra emmeleri yokmu nasıl tatlış
Krasivyy The_first banada süpriz oldu d kontrol hapı kullanırken kaldım şu an 18 haftamızdayız kızımla çokm çok mutluyum doğduğu anı hayal ediyorum da içim içine sığmıyor
Nursen21 The_first şaka mı kız 😅 Bence kendini hazır hissetmediğini için böyle oldun Ama birşey olmaz sende bizden olursun ileriki zamanlarda ben daha onun kokusunu alışta herşeyi unuttum demiyeni görmedim merak etme sende öyle olacaksın 🥰🤰🏻
Neroizm The_first ilk kipirtisini hissedene kadar ben de boyleydim. Donuktum baya. Hareket etmeye baslayinca degisti her sey.
Ssseval The_first merak etme canım ilk gebeliğimde senin gibiydim plansız gelmişti. Doğduktan sonra pamuklara sardım hala elbebek gül bebek seviyorum kızımı😄