birmeleginannesi_ Daha önce travman olduğu için böyle yapıyorsun 28 hafta oldu benim de öyle 2 ileri 2 geri oynuyor bunlar normal şeyler ultrason gelişimini ölçünce öyle diyor. Kalp atışı cihazdan kaynaklı sonuçta %100 doğru demek değil. Kötüyü düşünme içini ferah tut bu bebek başka bir bebek, ben bir kaç doktordan dinledim eğer bebek sağlıklıysa Allah esirgesin çok büyük olaylar başına gelmeden düşük olmazmış. Eğer sağlıksızsa da ne yaparsan yap tutunmazmış. Hep ferah tut içini sağlıkla alırsın inşaallah kucağına. Ben senin gibi bir travma yaşamadım ama 12.haftaya kadar 2 günde bir hastanedeydim ben de çok korktum ya tutunamazsa diye. Doktorum ben ilk bebeğimi kaybettim ön görebileceğimiz bir şey değil bu ne yazık ki ama stres çok zararlı demişti beni sakinleştirmek için her kontrol sonrası bir diğer kontrolde iyi olacağız diye odakla kendini motive et diye tembihliyordu. Hatta dayanamadı bir muayeneye 2 gündür uykusuz gidince halinden çok korkuyorum dedi psikologla acil görüştürdü beni. Çok da iyi geldi 1-2 saatlik bir konuşma bile beni kendime getirdi. Kendi haline başa çıkamıyorsan sen de bir görüş derim insanı tanımadığı bir insanla dertleşmek çok rahatlatıyor üstelik seni yargılamıyor destek oluyor. Unutma Allahin dediği olur sen ona sığın bebeğini ona emanet et şükret ve güzel olacaklara odaklan. 🩷🩷