birmeleginannesi_ ayrıca hep kaybım olduğu için endişeliyim beni anlayın yazmışsınız, benim de 4 kaybım var. Bir tanesi 14. Haftada oldu. Son 3 gebeliğim tüp bebek. Öncesinde görmediğim tedavi almadığım ilaç kalmadı. Maddi manevi dipleri gördük. Demek istediğim sizden çok daha fazla acılar yaşayanlar var benden de daha beterini yaşayanlar var bende bunun bilincindeyim. Hepimiz endişeleniyoruz illaki. Ama bir yerde buna dur demek lazım. Sonuçta biz kendimizi de paralasak endişeden, kırk kişiden kırk olumlu yada olumsu cevapta alsak karar verici olan bir Allah var yukarıda. O devam derse devam edecek, dur derse duracak. “O bir şeyi yaratmak istediğinde ona ol der oda oluverir” diyor ayette. Çok fazla plan yapmayın çok fazla olumsuz yada olumlu düşünmeyin. Duygularınızı biraz nötürleyin.