birmeleginannesi_ sen doktorunu dinle bence , bende de küçük haftalarda bi çok duyuluyordu bi daha gittiğimde az duyuluyordu , ama ben hiç aklıma takmadım , mesela şuan gidiyprum nerdeyse doğurmak üzereyim ama kalp atışı açınca az geliyor makinadan ses , ultrason tam bet hiç göstermez , kalbi şuan küçücük daha yeni oluştu 🥹🥹 güçlensin sağlıklı olsun inşallah 🙏🏻 içini ferah tut