Defalarca düşük yaşamış 10. senede anne olabilmiş biri olarak yazıyorum, o korku hep olacak canım 🤷🏻♀️ annelik bu. İlk bebeğini kaybettiğin hafta geçene kadar zaten inandırmak istemiyosun bile kendini bebeğin varlığına, ya giderse diye ilk eşiğin o oluyor ama ondan sonrada devam ediyor korkular. Sen kalbini olabildiğince ferah tutmaya çalış 🙏 inşallah sağ salim kucağına al 🌷