Sushi yedim, yarım kadeh şarap bile içtim önceki gebeliklerimde ve şimdikinde. Ama nedense kokoreçe hiç cesaret edemiyorum. Hatta ilk doğumumda hastane odasına özel kokoreç-midye siparişi verip yemiştim (o kadar çok severim) biraz daha okuyayım yazdıklarınızı, belki cesaret ederim bu sefer :)