Hcyuccu Gebesannee bende yedim 19 haftalık gebeyim güvenilir yer olduğu sürece sıkıntı olmaz yani bende daha bişi olmadı can bu istiyor yani
MorKelebek54 Kadergull oyle de iste yicek olsugum yeri biliyorum hep yedim mi orda yiyorum ama mutfak kisimlarini felan haliyle bilmiuorum güvenemiyorum kokrec de normal bi yemek degil yani bagirsak sonucta o yuzden korkuyorum yemege aman olsun doguma az kaldi o zaman yerim insallah
Zeynomsu Ya sanırım bir madde fazlalılığo vardı sakatatın içinde ve bebeğe geçip birikiyordu. Yemeyin bence ben ölüyorum kokoreç diye ama yemedim. Sizin kararınız tabi
Waffleveliyaninannesi Gebesannee ben hamileliğin ilk zamanlarında aşerip yemiştim sonradan öğrendim yenilmemesi gerektiğini 😅 çok şükür bir sorun olmadı çok canım çekse yine yerdim