Melisahmet EceKrb dinlendirmede hiç ilaç kullandırmıyorlar. Bende kullanmamıştım. Regli olduktan sonra bir kaç ilaç başlıyor. Transferden 3-4 gün önce de iğneler
Sesusa Melisahmet iğneler yumurta büyütme iğneleri gibi mi? Ben çatlatma iğnesinde çok zorlanmıştım aşırı canımı yaktı🥺 şuan 2. Adeti bekliyorum transfer için. Açıkcası iğne beni ürkütüyor🥺🥺
PinkyJelly Kızlar ben 2.adeti bekliyordum geçen hafta olmam lazımdı olamadım ağrıdan ölüyorum iki gündür pembe lekelenmeler geliyor sökülmedi 😞 on güne kadar bekleyip öyle gelin dediler klinikten. Bunu yaşayan var mı daha önce
papatyaolsun Mrl-1gvn ama sizin devlet hastanesi olmasına rağmen yüksek tutmuş neden acaba. Özel hastaneler 60bin diyor zaten
Melisahmet EceKrb ben 25 inde transfer oldum. 10. Gün ve 12. gün kan verdim değerlerim biraz düşüktü doktor yarında vermemi istedi. 2 katına çıkmış mı diye bakılcak 🥰
Mrl-1gvn papatyaolsun Ama burda tüp Bebek Özel de değişiyor fiyatlar baya ilaçlar hariç özelde tüp bebek 70 bin 80 bin arası biz iğneler hariç 16 bin verdik
papatyaolsun Mrl-1gvn hıı anladım. Ben de onu öğrenmek istedim zaten ilaçlar hariç 16 bin gayet uygun. Aşılama denemiş miydiniz yukarda sordum mu hatırlayamadım ama