EceKrb evet evet bende öyle okumuştum bu yüzden özellikle sordum “hayır, kullanmayacaksınız. Adetlendikten sonra estrofam kullanacaksınız 10 gün” dedi. Hatta ben süreci bilmediğim için ilaç konusunda baya ısrarcı olmuştum çünkü daha fazla ilaç kullanacağımı düşünüyordum ama meğersem öyle değilmiş 🤗