@Zeybal34 birdahaki ay gitmeyi düşünüyorum cnm. Nerdeyse 1 yıl olacak deneyeli Sana ilk klomen mi verdi ben ilk normal tedavi deneyeyim diyorum klomen famera hic denemedim.
Cok gecmiş olsun bu arada, tüp bebek de düşük olmasını engelleyici serum vs veriyorlarmış bir de cd56 testi var bunları araştır istersen