goney bana yalan gibi geliyordu insan nasil agir hissedebilir kendini diye. Sonucta kendi ic organlarimizida tasiyoruz. Bebiste icimizde oldugu icin zorlanilmaz diye düsünmüştüm öyle değilmis 😅cok ayrı bir zorlukmuş. Sabah uykusuzluktan değil göbeğimdeki ağırlıktan kalkamıyorum. Her yerde penguen gibi yürüyorum cünkü düz yürüdügüm zaman canim cok acıyor. Artık göğsümün sıcaklığını karnımda hissediyorum. Gece nefessiz kalıp horluyorum. Sık idrara cıkıyorum her sey cok zorlastı her sey