Aybenar maşallah🙏🏻 Pandemi dönemine denk gelmesi rahatlık olmuş😊 şuanda da tam benim durumum gibisiniz. Ben de 3 vesait gidip, 3 vesait dönüyorum 3,5 gün işe gidiyorum. Bir aksilik olmazsa 37’ye kadar devam etmek istiyorum ama işte ilk gebeliğim. Sıfır tecrübe😅 o yüzden diğer annelere danışmak çok iyi oluyor🌸