Tugce-K 36 +5 oldum inan özel araba bile rahatsız ediyor 32 den sonra çok hızlı kılo alıyor bebek ve yürümek merdıven ınıp cıkmak bile zor oluyor inşallah rahat bir hamılelık yaşarsınız o zaman çalışırsın 37 ye kadar çünkü bazı arkadaşlarım 40. Haftasında bile heryere kendisi gidebilen kişilerdi ben bugün son kez tek gıttım hastaneye aracımla tansıyonum bakıldıgında 8 e 4 çıktı 10-5 olmadan hastane çıkartmadı beni ama yanımda biri olsa gonderıcektı doktor dedim artık haftaya tek gıtmıyım sabah trafıgı sanırım tansiyonumu düşürdü hemsıre diyor ıyı bayılmamışsınız 🫣