Tugce-K 31+2 aldım çalışabilir raporu,34. Haftadayiz hala çalışıyorum ayın 5 ine kadar çalışıp 16’sı yasal süre o zamana kadar da yıllık izin kullanicam,16sı direkt rapor başlıyor zaten doğum da Ocak sonu olur galiba.işim ağır market sektörü ama ben böyle tercih ettim bebekle vakit geçirmek daha önemli benim için!