FULYA21 Kesinlikle katılıyorum buna, benim durumum biraz farklı ve riskli, gözüm hala normal doğumda ama hiç şansım yok maalesef. Sizin doktorunuz bu konuda içinizi rahatlatmıyorsa mutlaka daha geç olmadan yeni bir doktor bulun derim. Eğer İstanbul’daysanız kendi doktorumu öneririm size. Ataköy Medicana Doktor Didem Hanım.