77Bebek35 DamlaKck ay cok sevindim saglıkla huzurla buyut inşallah süreci kendını ıyı hıssettıgınde yazarsan sevınırım amelıyat ortamı sezeryan ılk kalkıs karnına bastırma kum torbası koyma belden vurulan iğne genel olarak nasıldı merak ıcındeym.
77Bebek35 Gulanonim dogdu canım 37+6 da gece 4 te 8 cm acıklıkla gittim hastaneye kendımı dogumhanede buldum :) 15 mayısta geldi kızım
Gulanonim 77Bebek35 ooo çok iyi hastahane sıkıntısı yaşamadan hopp evde sancı çekerek gelmiş , hayırlı olsun tekrar çok çok iyi olun 🙏🏻🙏🏻🙏🏻