77Bebek35 ağrılarım vardı ki sancıymış onsabah doktora gittim çiğdem hoca bişey yok kanala girecek onun ağrısı dedi magnezyum yazdı eve gönderdi he nat çekildi tabi hiç bişey çıkmadı ama eve gelsim yine aynı ağrılar birşey yok heralde ga sancısı dedim sabahtan akşama kadar evde acı çektim sıcak su torbalarımı dersin sıcak içecekler mi dersin doğum değilde ben üşüttüm felan sanıyorum neyse akşam 7 e kadar süeündüm sonra olmayacak bu böyle dedik gittik hastaneye mehmet ali hoca nöbetçiymiş bir muayane ettiki 7 cm açıklık yarımsaate doğacak dedi 🫣 ben şok eşim yanımda değil (il dışında yaşıyoruz demiştim) ailem var ama eşim gibi olsmaz tabi dedim durdurun çok erkn ve kocam yok yapamam onsuz sonra bunları mehmet ali hoca gülerek anlattı :) dedi nasıl durduralım gelmiş :) epidural felan olmadı bn bütün acıyı zaten evde çekmişim az daha doğuruyomuşum evde üstüne bide :) neyse işte çiğdem hocada geldi he bu arada güle oynaya geçti bu aralar sancı geldiği an canım yanıyordu genel olarak aklım başımda herkesle muhabbet içindeydim , sonra normal doğum oldu son kısımlarda bn yapamayacağım diye çığlıklar atsamsa Kağanım doğdu çiğdem hocayla tek olsaydım çok zor oldu doğum derdim nöbeti bittiği halde doğuma gelen mehmetali hoca yaptırdı doğumu aslında hem rahatlamasıyla hmde son hamlesiyle, göbek adını mehmetali hoca ali koydu koymazsan küserim dedi hemşireler metehan koydu :) 2610 gr doğdu okadar küçük gldi ki gözüme görünce ağladım ağrım sızım felan klmadı zaten doğunca , kuvözde kalmadık 2 gün hastanede kaldık hep yanımdaydı a normalde 1gün normal doğm emmediği için 2 gün kaldık çocuk doktoru öyle uygun gördü, bir hafta sonrada sarılık biraz yükselmişti düşük kilo diye bi gece fotoışın aldı