20.haftadayken kendi doktorum plasenta aşağıda demisti,aynı hafta detaylıda da aşağıda ama kapatmıyor kanama olursa gel demişti.Çok şükür kanamam olmadı elimden geldigince dinlendim yukarı çikmiş.Insallah sizin de yukarı çıkar dinlenmeyi ihmal etmeyin 🙏