Nemregn N-23 evet 1 Ocak sezaryan günü almıştım birden sancı tuttu doktorumda normal deneyelim madem sancı geldi olmadı sezaryan olur dedi. Çok şükür normal oldu. Rahim ağzına 1 cm yakınındaydı plesanta
Nemregn Gizemd-01 1 ocakta sezaryan günü aldım ama sancım geldi doktor normal deneyelim olmadı sezaryan olsun dedi denedik oldu çok şükür sezaryana gerek kalmadı
Eces2414 Beeyzanurr merhaba bende 11+5 ken gittim daha yeni plesenta dediğiniz gibi doktor Protestan ve cinsellik yasakladı bebek büyüdükçe çıkacağını söyledi
Beeyzanurr Eces2414 valla normal kontrollerin esnasında doktor her seyin iyi olduğunu soyledi bir yasakda yoktu 18. Haftada detayli esnasinda 3 cm uzakta dediler insallah cikae