1sadeturkahvesii Yesilhome bizimde mart sonu Nisan başı koç olacak kızımın burcu ben ve eşim boğa burcuyuz. Herkes neden koça eyvah diyor anlamadım pek ilgim yok burçlarla 😂
seymmnr Yesilhome ben koçum 🥲 oğlum oğlak olcak nasipse 🥲 son 9 gün heyecanla bekliyoruz heran herşey olabilir 🥰
Ikimelekannesi_ sedanrgnll1654 Bn de ikizlerim tam anlatıldığı gibi ama çok değişken ruh halim var 🙄tam burcumun özelliklerini taşıyorum 😆
delibirhatun297 Yesilhome Allah bağışlasın inşAllah ❤️ Koç burcu zor, ailemde koç çok 😵💫 Bizimki Allah nasip ederse Ağustos 1de aramıza katılacak ve benimle beraber Aslan olacak ❤️🥰
Semanurkavak26 Yesilhome benimde mart sonu Nisan başı gibi doğumum ben koç burcuyum bebiş ee koç olacak 😀 eşim terazi bakalım neler bekliyor bizi 😀😀
Semre1407 sedanrgnll1654 yok eşim öyle değil ama çok konuşuyor bu benim için kötü bir özellik 😂ama anlatıldığı kadar kötü değil demek istedim hepimizin kötü özellikleri var dimi 👍