Hatice--- Yesilhome bizim de öyle gözüküyor kendim koç kızım koç ogluş geliyor koç bilmem halimiz ne olur 😂😂😂
nur-2706 Hilal2901 içimi rahatlattın 😃 Bende kendimi teselli ediyordum neyseki kız bebiş ki değişken ruh halini kaldırıyor diye 🤣
Nunu20 Yesilhome mayısin 20 si diye hesapladık Buğa burcu oluyo ama keske ikizler olsa biraz gec dogsun ikizler olsun 😅😅😅
Senemikoo Yesilhome yaa çok sıkıntılıyız bu durumdan öyle ki normal doğum bekliyorum ve tarih aralığı 18-23 Ocak arası 21 ocağa kadar doğarsa oğlak burcu sonrasında gelirse kova burcu olacak ne çıkarsa bahtımıza artık 😂😂
Mehtapayaz12 Yesilhome benimde eşim ve oğlum oğlak kızımda allah nasip ederse koç burcu olcak ben daha çok yandım galiba
Mom-Nesibe Yesilhome bizimde nisan başı yada ortası gibi hayırlısıyla.. babası da koç burcu nir ikizler olarak hayatıma 2 koç burcu ıle devam edecegım allahtan iyi anlaştıgım bir burç 🤭
ipekkus Yesilhome bizim minoş koç olacak görünüyor nisan 14 mart sonu da doğsa koç eşim kova ben koç iki tane koçlarla uğraşırım artık diyor oda 🙄😬😅🥳
curlysister Yengeç bebeğimiz olacak ve çevremdeki ilk yengeç burcu kendisi 🐣 nasıl bebekler oluyorlar çok merak ediyorum eğer yengeç burcu bebeği olan varsa yazarsa çok sevinirim 💓
Ozlem5354 curlysister benim oğlum yengeç 😂 çok anneci bensiz bir yere gitmez. Takıntılı, titiz, naif, duygusal, paylaşımcı. yani genel olarak nasıl olurlar bilmiyorum ama benim oğlan böyle 🥰
gozdexx curlysister benim de bebeğim yengeç burcu olacak çevremdeki yengeç burcu olan kızlar çok alıngan ve tripkolik öyle olmasını hiç istemiyorum erkek olsun diye dua ediyorum hep
sedanrgnll1654 @Semre1407 benim eşimde ikizler annesine düşkün 😂 ama ben pek sevmiyorum özelliklerini çok ani ciddi fikir değişikliği yapabiliyolar ama güler yüzlü konuşkan oluyolar o yönden güzel kızımda oğlak olucak inşallah 😍
Ikimelekannesi_ sedanrgnll1654 Bn de ikizlerim tam anlatıldığı gibi ama çok değişken ruh halim var 🙄tam burcumun özelliklerini taşıyorum 😆
Semre1407 sedanrgnll1654 yok eşim öyle değil ama çok konuşuyor bu benim için kötü bir özellik 😂ama anlatıldığı kadar kötü değil demek istedim hepimizin kötü özellikleri var dimi 👍