aybukekurt55 benimki 17 Nisan olarak söyledi doktor bakalim belli de olmaz tabi. Oğlumuz olacak insallah. Bizim bebek arabası puset park yatak küçük besik, ateş olcer , elektrikli ana kucağı , normal ana kucağı giylenlerden, 3 4 takım hastane çıkışı birkaç parça kıyafet zibin yelek patik falan ( hepsi hediye geldi) çoğu şeyimiz mevcut cok şükür göğüs peşine alt açmaya kadar getirmiş arkadaşım sagolsun 😇 bize de süt sagma makinasi nem ölçer telsiz , biberon, bez falan almak kaldi :) Rabbım cümlemizin evladını saglikla kucağına almayı nasip etsin