aybukekurt55 1sadeturkahvesii bende kendime daha hiçbirşey almadım sen gene bebeğini de bitirmişsin benim yolum uzun😀 bu arada benimki de kız 😍
1sadeturkahvesii aybukekurt55 tatlı telaşlar benim ilk gebeliğim insan pek bilemiyor neyden kaç tane lazım ama olsun yaşayarak öğrencem 😂 sağlıkla gelsin minik kuşlar🌸
Fatmagll aybukekurt55 evet birde tam ara mevsim olduğu için neden ne kadar alınacağı konusunda da kararsız kalıyoruz :(((
aybukekurt55 Bekledigimmucizemm inşallah amin aynıyız evet inşallah kucağımıza aldığımızı da yazarız😍
esmaaykur aybukekurt55 eksik çok canım daha birşey almadım doğumu annemin yanında yapcam ordan alısveriş yaparım dedim
aybukekurt55 rich_mom oooo sen biraz şanslıymışsın 😊 hazırlıklar bitmiş bile canım sağlıkla kavuş inşallah bebeğine
rich_mom aybukekurt55 cok sukur bizimki beklenen olunca herkes heyecanla bulduğunu almis sagolsun :) cümlemiz saglikla kavuşsun yavrusuna
Tubadonmez 1sadeturkahvesii evet ben de sürekli karar değiştiriyorum 0 3 mü alsam 3 6 mi alsam zibin mi takım mi alsam diye :))
1sadeturkahvesii Tubadonmez valla bende öyleyim aldıkça da alasım geliyor 😂 yaza saklıyorum artık kendimi biraz büyür bıcır bıcır giydirir süsler severim diye Allah’ın izniyle 🤍