aybukekurt55 Nisan anneleri nasıl gidiyor hazırlıklar nisanın kaçı doğum benim ki 12 Nisan görülüyor ama bakalım ☺️
Zeytop Tugbaniz7 benimde 2 Nisan görünüyor ama (doktor hariç)herkes 40 + Lara kalmadan doğar diyor sağlıkla gelsinler 😊
OYKUmom aybukekurt55 Nisan sonu programa göre ama ilki 37+4 te gelince doktorum Nisan başı gibi gelebilir hazırlıklı ol dedi
aybukekurt55 OYKUmom yaa cinsiyeti ne peki nisan herşey hasır olması gerekiyor ben öyle yapacağım neolur neolmaz ☺️☺️
Fatmagll aybukekurt55 yavaş yavaş bakıyoruz tamamlamaya çalışıyoruz çok tatlış herşey kararısız kalınan noktolar oluyor tabiki
1sadeturkahvesii aybukekurt55 cinsiyetimiz kız ☺️ bebeğin çorap ağız mendili gibi ufak tefek şeyleri kaldı sadece ama daha kendime bişey almadım sırada onlar var bizimde